keskiviikko 25. huhtikuuta 2012

Shoppaillaan

Olen jälleen ehtinyt tehdä niin oikeaa kuin virtuaali shoppailuakin. Ideoita on hauska kerätä ja imeä itseensä värejä, tunnelmia ja tunteita.




Nämä pikkuiset lintumökit sopisivat hyvin kevät ja kesä sisustukseen. Voit tilata materiaalit, jotka saat tiedostona sähköpostiisi ja askarrella lintumökin valmiiksi kotona. Lisää muita matskuja löydät täältä.




Aqua blue lampwork bubble glass beads

Olen täysin rakastunut Paulinan lamppuhelmiin. Ne ovat todella hyvin tehtyjä ja kauniita kaikin puolin. Itse olen ehtinytkin tehdä jo muutamia koruja näistä. Nämä kuplahelmet eri sävyissä ovat mielestäni todella hauskat. Kaupasta löytyy paljon herkullisia värejä valittavaksi.



Belinda on yksi taitavimmista koruntekijöistä joita tunnen. Hänen korunsa ovat  hyvin yksinkertaisia, hillittyjä ja hienostuneita muodoiltaan. Nämä sormukset ovat aikaisempaa tuotantoa, mutta niitä löytyy vielä hänen kaupastaan.  Itselläni on tämä sormus indigon sinisenä, enkä kyllä enää luopuisi siitä. Tämäkin sormus on tällä hetkellä -15%, eli kannattaa käydä hänen kaupassaan kurkkaamassa.



Nämä olisivat täydellinen löytö maalaisromanttiseen keittiöön, jos minulla sellainen olisi. Kuva taitaa tallentua jälleen "unelmatalo" kansioon, johon olen kerännyt erilaisia kuvia "tulevasta" unelmatalosta. Pitäähän sitä elämässä haaveita ja unelmia olla. Kauppa löytyy täältä.


@Kaikkien kuvien omistajilta on pyydetty lupa kuvien julkaisemiseen@

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Ilahdun vierailustasi!