keskiviikko 19. helmikuuta 2014

Kortteja


Lauantaina sain viimein virtaa ja sanoin miehelle, että on hetken lapsenvahtina: minä menen nyt ostamaan lankaa ja vihdoin ja viimein vuosien jälkeen alan kutomaan. Mielessä oli yksi liike tässä lähellä, jossa jo vierailin viime talvena kaikkea ihailemassa. Ei kun matkaan siis. Voi mikä pettymys, kun perillä huomasin, että liike onkin muuttanut. Mutta ei hätää, vieressä oli lastenvaateliike, joten vierailin sitten siellä ja tullessa vielä askartelu kaupassa. 

Minulla on tapana ostella mm. askartelutarvikkeita ja jemmata niitä vuosikausia, koska kyllähän niitä on hyvä olla olemassa, JOS niitä vaikka sattuu tarvitsemaan... Nyt olen päättänyt, että näitä tarvikkeita ON KÄYTETTÄVÄ eikä kerättävä joka kaapin perälle.


Käytin siis jotakin lauantaina ostetuista tarvikkeista näihin kortteihin ja kaivoin lisää kaapeista juurikin niistä jemmavarastoista. Ja olen niin tyytyväinen. Näistä tuli NIIN minun näköiseni! Ja lisää on tulossa, leikkelin valmiiksi erilaisia kappaleita vaikka kuinka paljon, nyt vain sitten sommittelemaan ja kaappeja kaivelemaan :)

Täällä selvästi eletään nyt jotakin korttikautta, mutta eiköhän se taas joksikin muuksi muutu hetken päästä. Ai niin. Ja aion kyllä sitä lankaakin ostaa: liike nimittäin muutti onneksi jopa meitä lähemmäs ja nyt sinne pääse helposti vaunujen kanssakin, joka oli aiemmin hankalaa. Joten en nyt vielä pakkaa puikkoja takaisin laatikoihin!

xx

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Ilahdun vierailustasi!